Työaika: maanantaista perjantaihin klo 10.00–17.00 ja lauantaisin klo 10.00–15.00

Orders - Returns

Ostomenettely

Kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriisi ja olet syöttänyt toimitustiedot, klikkaamalla “TILAA” -painiketta, tilaus on valmis ja se lähetetään meille. Samalla saat sähköpostiisi (osoitteeseen jonka olet antanut) tilausvahvistuksen. (Jos et saa tilausvahvistusta, tarkista onko tilauskaavakkeelle syötetty osoite oikein tai onko vahvistus mahdollisesti mennyt roskapostiin). Lähetämme tilauksen välittämästi 1) luottokorttimaksun kohdalla heti kun maksutapahtuma on suoritettu onnistuneesti 2) pankkisiirron kohdalla heti kun olemme saaneet kuitin pankkisiirrosta tai rahat näkyvät tilillämme 3) postiennakon ollessa kyseessä, heti kun tilaus on syötetty onnistuneesti ja olemme vahvistaneet tietonne oikeiksi puhelimitse.

Important note: All the prices of the carpets listed on our website are calculated in Euro. The prices of the carpets in other currency are based on the daily exchange rate and for this reason there might be slight differences from day to day.

Tilauksen peruuttaminen

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, sinun täytyy lähettää välittömästi peruutuspyyntö sähköpostilla osoitteeseen info@carpetu2.com. Jos tilauksesi on jo käsitelty ja toimitettu kuljetusliikkeelle ei peruutusmahdollisuutta ole.

Jos matot palautuvat, koska et ole vastaanottanut niitä tai koska ne eivät ole saatavissa, sinulta veloitetaan 50 euron summa.

Palautusmahdollisuus

Yrityksemme tekee kaikkensa että tuotteen ominaisuudet kävisivät mahdollisimman hyvin selviksi valokuvien ja kuvausten avulla. Tuotteidemme mukana lähetetään myös aitoustodistus. Jos kuitenkin jostain syystä haluat palauttaa tuotteen, jonka olet ostanut verkkokaupastamme, sinulla on palautusoikeus, jos seuraat seuraavaa käytäntöä:

  1. 14 päivän sisällä tilauksestasi, ota meihin yhteyttä puhelimitse numeroon +302310 481489 tai sähköpostilla osoitteeseen info@carpetu2.com ja kerro meille halustasi palauttaa tuote ja palauksen syy

  2. pakkaa matto samalla lailla kun se oli pakattuna vastaanotettaessa ja lähetä se meille valitsemaasi kuljetusliikettä käyttäen ja omalla kustannuksellasi. Luonnollisesti jos haluat voimme auttaa sinua järjestämään kuljetuksen käyttämämme kuriiripostin kautta.

  3. Uuden maton arvo jokaisen muutoksen on oltava yhtä suuri tai suurempi kuin palautuksen

  4. Kun matto saapuu takaisin meille ja jos matto on moitteettomassa kunnossa, palautamme 100 % suoritetusta maksustasi meille osoittamallasi tavalla (pankkisiirtona, luottokorttimaksun palautuksena, PayPal) viimeistään 20 työpäivän kuluttua. Jos tuote palautetaan EU:n ulkopuolelta, mahdolliset tullimaksut tulevat maksettaviksesi.

Tilauksen myöhästyminen

Tilattujen tavaroiden kuljetus ja toimittaminen voi myöhästyä äärimmäisten sääolojen, lakkojen tai muun ylivoimaisen esteen vuoksi. Myöhästyminen voi myös seurata siinä tapauksessa että meidän on oltava sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla, mutta emme saakaan yhteyttä (esimerkiksi jo antamasi tiedot eivät ole voimassa tai asianmukaisesti täytetty).