Kaikki matot valokuvataan ammattivalokuvaajan toimesta neutraaleissa olosuhteissa, jotta värit vastaisivat näytöllä sitä mitä näkisit läheltä.
Ammattilaiset, kokeneet mattoasiantuntijat, ovat arvioineet kaikki CarpetU2 -verkkokaupassa saatavilla olevat matot ja ovat vahvistaneet niiden aitouden. Siksi yrityksemme voi antaa jokaiselle matolle erikseen aitoustodistuksen josta selviää: a) nimi b) alkuperä c) mitat d) solmutiheys e) maton materiaalit.
Todistuksessa on myös lisätietoja alkuperästä ja kudontatavasta, mahdollisista virheistä, sekä siitä löytyy pesu- ja hoito-ohjeita.
Voitte hakea mattoa yhdellä seuraavista kolmesta tavasta tai niiden yhdistelmällä:
Jokaisen maton kohdalla Lisää ostoskoriin - painikkeen alla, on Lisää suosikkeihin -painike. Omat suosikkini on sivu johon voit tallentaa matot joista pidät tai jotka kiinnostavat sinua niin pitkäksi aikaa kun haluat. Täten seuraavalla kerralla sivuillamme vieraillessasi, löydät ne helposti ja nopeasti valitsemalla ”Omat suosikkini” -painikkeen, joka löytyy ylhäällä oikealla sivullamme.
Jos olet liittynyt CarpetU2:n jäseneksi, voit katsoa listaa omista suosikeistasi miltä tahansa tietokoneelta.
Matot, jotka olet tallentanut suosikkeihisi, eivät ole sinulle varattuja, vaan ne voidaan myydä millä hetkellä tahansa.
Valitse haluamasi matto ja klikkaa “ Lisää ostoskoriin” (matto tallentuu ostoskoriisi 120 minuuti). Siirry tilauksessa eteenpäin klikkaamalla «Jatka kassalle” -painiketta. Viimeistelläksesi tilauksen sinun pitää:
Kun joku matoista on myyty, silloin ilmaantuu punaisin kirjaimin sana “MYYTY”, etkä voi lisätä sitä ostoskoriisi.
”VARATTU”, tarkoittaa, että joku toinen asiakas on ostanut maton, mutta maksua ei ole vielä suoritettu. Kun maksu on suoritettu, vaihtuu maton kohdalle “MYYTY”.
” VARATTU. Kokeile uudestaan muutaman päivän kuluttua” ilmestyy siinä tapauksessa, että asiakas on lisännyt maton ostoskoriin, mutta ei ole vielä tehnyt tilausta tai ostosta. Kahden tunnin kuluttua, jos asiakas ei ole tehnyt tilausta, matto vapautuu automaattisesti.
Tilauksen lähettämisen jälkeen, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostilla.
Jos teit tilauksesi onnistuneesti mutta et saanut vahvistusta sähköpostilla, tarkista jos viesti on mennyt roskapostiin, tai jos antamasi sähköpostiosoite on mahdollisesti väärä. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella numeroon + 302310481489 tai sähköpostilla osoitteeseen info@carpetu2.com.
Jotta voit perua tai muuttaa tilauksesi, sinun tulee lähettää meille sähköpostilla pyyntö info@carpetu2.com. Jos tilaus on jo käsitelty ja lähetetty varastosta, tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen ei ole mahdollista.
Totta kai voit ottaa meihin yhteyttä ja tehdä tilauksen puhelimitse. Siinä tapauksessa voit suorittaa maksun pankkisiirtona tai ennakkona. Turvallisuussyistä luottokorttimaksu ei ole mahdollinen puhelintilausten kohdalla.
Maksun voi suorittaa kolmella (3) seuraavalla tavalla:
Kreikan lain määräämä arvonlisävero on hinnoissa mukana.
Lähetys Suomeen ja kaikkialle Eurooppaan on ilmaista.
Jos haluat toimituksen Euroopan ulkopuolelle, ota meihin yhteyttä kuljetusmaksujen suhteen.
Toimitusaika Suomeen ja muualle Eurooppaan on 3-6 vuorokautta.
Tilauksesi annettua, otamme sinuun yhteyttä ilmoittaaksemme tarkan vaaditun toimitusajan.
Heti toimitettuamme tilauksesi kuljetusliikkeelle, laitamme sinulle viestin että lähetys on matkalla ja saat myös rahtikirjan numeron, jotta voit seurata lähetyksen kulkua ja saatte ajoissa tiedon tarkasta toimituspäivästä. Jotta voit seurata lähetyksesi kulkua, paina tästä. Kun olet saanut meiltä tiedon sähköpostilla tilauksenne kohdalla käytetystä kuriiriyhtiöstä, voit seurata lähetyksen kulkua seuraavista linkeistä: DHL, UPS.
Kuriiripalvelu ottaa sinuun yhteyttä kolmesti toimittaakseen lähetyksen sinulle. Jos he eivät tavoita sinua, he ottavat yhteyttä puhelimitse, jotta voitte sopia toisen toimituspäivän. Jos toimituspäivä ei sovi sinulle, voit myös itse ottaa yhteyttä joko meihin tai kuriiripalveluun toimituspäivän muuttamiseksi.
Pakkaamme matot aina erityisen huolellisesti, jotta kuljetuksen aikaisilta vahingoilta vältyttäisiin. Näin ollen tähän päivään asti mitään vahinkoa ei ole koskaan tapahtunut kenenkään asiakkaamme kohdalla.
Jos kuitenkin näin käy, ota meihin heti yhteyttä puhelimitse numeroon +302310481489 tai sähköpostilla osoitteeseen info@carpetu2.com.
Kyllä voit palauttaa maton 14 päivän sisällä tilauksesi jättämisestä. Palautuslähetyksen kulut sinun pitää itse maksaa.
14 vuorokauden sisällä tilauksestanne, ota yhteyttä joko puhelimella numeroon +302310481489, tai faxilla +302310 302600, tai sähköpostilla osoitteeseen info@carpetu2.com ja ilmoita että haluaisit palauttaa maton. Paketoi matto samoin kun se oli meiltä lähetettäessä. Voimme auttaa sinua järjestämään palautuksen saman kuljetusliikkeen kautta. Kuljetusmaksu riippuu lähetyksen painosta. Keskikokoisen maton lähetys maksaa n. 60 euroa. Voit myös halutessasi valita jonkun muun kuljetusliikkeen tai kuriiripalvelun.
Kun matto saapuu takaisin meille ja jos matto on moitteettomassa kunnossa, palautamme 100 % suoritetusta maksustasi pankkisiirtona tai PayPalin välityksellä 20 työpäivän sisällä.
Matto käännetään ensin nurinpäin ja sitä tampataan jaloilla niin että pöly ei jää syvälle nukan sisään. Käsintehtyä mattoa ei hakata mattopiiskalla, koska solmut tai kudelanka saattavat purkautua tai jopa loimilanka, jossa solmut ovat kiinni. Sitten matto käännetään oikein päin ja se puhdistetaan imurilla. Ei saa painaa tai hangata kovasti nukkaa. Imuroi matto aina nukan suuntaan, ei vastasuuntaan.
Vie matto ulos parvekkeelle tai terassille nurin päin ja anna olla auringon paisteessa noin tunti. Näin matosta poistuu mahdollinen kosteus ja pöly joka on kertynyt solmujen juureen. Puhdista matto sen jälkeen imurilla kuten edellä on kuvattu.
Pesuaineena käytetään villaisille vaatteille tarkoitettua pesuainetta tai mieluummin hiustenpesuainetta ja haaleaa vettä. Sekoita pesuvadissa pesuainetta ja vettä niin kauan että syntyy vaahtoa. Pese matto osissa, aina nukan suuntaan pesunesteeseen kastetulla ja kuivaksi väännetyllä pesusienellä. Tämän käsittelyn jälkeen matot värit saavat takaisin luonnollisen kirkkautensa.
Maton säilytys Käsintehty laadukas matto on tehty luonnonkuiduista ja sen täytyy hengittää ja tuulettua.
Matto kääritään nukan suuntaan puuvillaisen tai pellavaiseen kankaaseen (esim. lakana) ja se säilytetään kuivassa paikassa.
Koimyrkky laitetaan säilytystilaan, ei maton sisään.